Nowe technologie pozwalają na nowe metody reklamy. W jaki sposób dziś należy prowadzić tego rodzaju działania, które mogą wypromować produkt lub usługę jaką oferujesz w swojej firmie? Sposobów jest wiele, większość z nich możesz spróbować wdrażać samodzielnie. Jak to zrobić?

Strona internetowa

To obecnie standardowa już forma obecności w internecie. Jeśli dopiero rozpoczynasz swoje działanie, może być to poważny wydatek, niemniej jednak warto zdecydować się na stworzenie odpowiedniej jakości strony www, bo ta inwestycja z pewnością zwróci się w niedługim czasie. Strona internetowa jest dziś koniecznością, bez której bardzo trudno wzbudzić zainteresowanie klientów a tym samym odnieść sukces w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej.

Blog firmowy na stronie www

Jeśli już posiadasz własną stronę w internecie możesz rozważyć prowadzenie własnego bloga, który pozwoli na zbudowanie ciekawych treści dla użytkowników odwiedzających stronę i zarazem pozwoli na stworzenie rozbudowanej strony, która zwróci uwagę robotów wyszukiwarek, dzięki czemu strona osiągnie w nich wyższe pozycje. Jest to szczególnie ważne, gdyż większość internautów korzysta z wyników podawanych na pierwszej stronie. Najlepsze rezultaty osiągają zatem te witryny, które znajdują się w pierwszej dziesiątce. Prowadzenie dobrej jakości bloga firmowego na własnej stronie internetowej może pomagać w osiągnięciu tego celu.

Social media

Wiele osób uważa, że dziś firmie wystarczy jedynie standardowy fan page na Facebooku. Oczywiście, dzieje się tak dlatego, że jego założenie jest darmowe, a prowadzenie wydaje się być czymś mało skomplikowanym. Jak pokazuje praktyka, sam dziś już na pewno Facebook nie wystarczy, a wręcz może być ograniczający.

Dostępnych dziś kanałów social media jest wiele, więc musisz dopasować swój przekaz do docelowej grupy odbiorców, co pozwoli na osiągnięcie odpowiednich efektów sprzedażowych. Zanim rozpoczniesz jakiekolwiek działania w tym kierunku musisz przede wszystkim zbadać swoją grupę docelową. Określenie potrzeb i przyzwyczajeń potencjalnych klientów podpowie, czy chcą oni czytać artykuły, oglądać zdjęcia czy też preferują tutoriale w formie video. Jeśli już zdobędziesz wiedzę na ten temat, przygotuj odpowiedni plan działań i rozpocznij je.

Reklamy AdWords

Na pewno zauważyłeś wyniki pokazujące się przy każdym korzystaniu w wyszukiwarki Google. Reklama kontekstowa, związana z prowadzeniem kampanii marketingowych przy pomocy płatnych linków wyświetlanych przez Google pozwala na osiągnięcie dobrych wyników. Do wyboru jest kilka opcji, przy ich wyborze najlepiej skorzystać z usług firm lub osób profesjonalnie zajmujących się tego rodzaju działalnością.